Вести

ГРАДСКИ ЦЕНТАР ЗА СОЦИЈАЛНИ РАД ДОБИО КОЛ-ЦЕНТАР

Заменик градоначелника Горан Весић присуствовао је данас отварању првог кол-центра намењеног информисању грађана у домену социјалне и породичне правне заштите у просторијама Градског центра за социјални рад.

Догађају су присуствовали помоћник градоначелника Андреја Младеновић, чланица Градског већа Елена Билић, секретарка за социјалну заштиту Наташа Станисављевић, директорка Градског центра за социјални рад Зорица Павловић, као и заменик генералног директора компаније НИС Вадим Смирнов.

Весић је подсетио да услуге Центра за социјални рад користи око 113.000 Београђана. 

Данас је пуштен у рад кол-центар, што је нови вид услуге за кориснике, који су до сада ову врсту помоћи морали да потраже преко интернета или лично. Будући да већина корисника нема приступ интернету, јасно је да ће кол-центар смањити гужве у Центру за социјални рад и тим људима укинути обавезу доласка. Отварање кол-центра омогућиће корисницима да у сваком тренутку добију било коју информацију из домена права која могу да остваре – рекао је заменик градоначелника.

Према његовим речима, осим кол-центра, Градски центар за социјални рад добио је и унапређени веб-сајт који је прилагођен особама са посебним потребама.

Сајт је сада конципиран тако да корисници могу да прочитају информације у различитим формама, у зависности од својих потреба, а могу и да их добију у аудио-формату. На тај начин, Градски центар за социјални рад и Град Београд показали су да излазе у сусрет корисницима, јер је наш посао да сви они који имају права која се остварују преко ове установе искористе их на најбољи могући начин. Грађани морају да буду упознати са својим правима и, нажалост, још увек има суграђана који не знају да могу да остваре одређена права. Захваљујем компанији НИС, која је финансирала кол-центар и нови веб-сајт и показала да брине о заједници у којој послује – закључио је Весић.

Секретарка за социјалну заштиту Наташа Станисављевић рекла је да је београдски центар за социјални рад прва таква установа у Србији која од данас има кол-центар и сајт  прилагођен особама са инвалидитетом.

Према њеним речима, у Београду живи око шест одсто особа са инавлидитетом, што је око стотину хиљада људи.

Социјална заштита би морала свима да буде доступна. На овај начин олакшавамо комуникацију и омогућавамо бољи приступ правима која корисници могу да остваре. Нама је најважније да свака особа у Београду којој је потребна помоћ и подршка овог система, може на лак и једноставан начин да добије информацију, као и како своје право може да оствари. Позивањем броја, од данас они могу да добију информацију о свим правима и услугама социјалне заштите које Град Београд у овом тренутку подржава. Поред тога, они имају и директну комуникацију са свих 17 одељења Градског центра за социјални рад. На тај начин, ми смо учинили да грађанима Београда систем социјалне заштите од данас буде још доступнији– нагласила је она.

Директорка Градског центра за социјални рад Зорица Павловић подсетила је да је реч о највећој институцији социјалне заштите у Србији и додала како ће сада корисници лакше да долазе до информација о остваривању својих права.

Овај вид комуникације је значајан за њих пре свега, јер у сваком трнутку могу да знају стање свог предмета, али и за потенцијалне кориснике који могу да се информишу о својим правима – истакла је Павловићева.

 

 

Извор: Beoinfo/Танјуг